Onlinearabic.net Anasayfası   Aktif KonularAktif Konular  Forumu AraArama  YardımYardım  Kayıt OlKayıt Ol  GirişGiriş   
Önlisans Öğrencileri Tanışma Bölümü - Yeni Kayıt - Yenileme
  Forum Anasayfası Onlinearabic.netAÖF İLAHİYAT ÖNLİSANS - ilahiyat forumÖnlisans Öğrencileri Tanışma Bölümü - Yeni Kayıt - Yenileme

Mesaj icon Konu: zorluk

Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Yazar Mesaj
şükrannnnn
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 29Mart2011
Konum: Niğde
Gönderilenler: 0

Alıntı şükrannnnn Cevapla bullet Konu: zorluk
    Gönderim Zamanı: 29Mart2011 Saat 18:13
arkadaşlar kredili sistem dedikleri proğramda şu anda bizi resmen kobay olarak kullanıyorlar...dersler çok ağır ama napalım başarmak zorundayız ben niğdedeyim burada ilahiyat fakültesi yok yani derlere katılma durumum yok üstelik bizden sadece sınavlara girmemize rağmen bir sürü harç parası alıyorlar.insaf yani en azından siteye ders koyun bari gerçekten çok adaletsiz bi sistem
IP
ilahiyat1
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 14Ağustos2010
Konum: Sivas
Gönderilenler: 23

Alıntı ilahiyat1 Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 29Mart2011 Saat 21:51
başa gelen çekilir kardeş....
bizim sistem de böyle BOZUK SİSTEM....
IP
gizlitarih
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 05Ocak2011
Gönderilenler: 0

Alıntı gizlitarih Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 30Mart2011 Saat 08:54
arkadaşlar bahar dersleri güz dönemine göre çok daha ağırlaşmış. sınavada çok az kaldı. sizin çalışmalr nasıl gidiyor. alah yardımcımız olsun
IP
interaktif
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 04Şubat2011
Konum: Denizli
Gönderilenler: 0

Alıntı interaktif Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 03Nisan2011 Saat 11:05

HERKESE SLM

BUGUN SINAVDAN ÇIKTIK 4 ÜNİTEDEN SORUMLU OLMAMIZA RAĞMEN BİLHASSA HADİS ÇOK AĞIRDI RESMEN KOBAY GİBİ ÖRGÜN EĞİTİM GİBİ SORU SORMUŞLAR...
 
AMAGEL GÖRKİ ÖRGÜN EĞİTİME SUNULAN BAŞTA BÜT GİBİ ÇOĞU HAK YOK... 
 
TEK DERSTEN KALSAKTA ONUN DÖNEMİ GELENE KADAR O DERSİ VEREMİYOZ ARTI HARÇ PARASINI MAALESEF ÖDEMEK ZORUNDA KALIYORUZ BU KADARDA BİZLERİ YOLMA MANTIĞIYLA BAKAN BİR UYGULAMA OLMAZDI...SONUÇLARA GÖRE OKULU DONDURMAYI DÜŞÜNÜYORUM...ENİNDE SONUNDA BU YANLIŞ UYGULAMAYA BİRİLERİ DUR DİYECEKTİR OZAMAN DEVAM EDERİM BENDE...DAHA İLK DÖNEMİN GENEL NOT ORTALAMSI BELLİ DEĞİL KİMİN HANGİ DERSTEN KALIP GEÇTİĞİ BİLE NET DEĞİL...DÖNEM GENEL NOT ORTALAMASINI BU ZAMANA KADAR HESAPLAYAMAYAN BİR AÖF. VAR KARŞIMIZDA...
 
NEDEN BÜT YOK DİYE SORUYORUM EN YETKİLİ İSİMLERDEN BİRİNE AÖF. AYNEN CVB ŞU  -BİZ ZATEN 1 YILDA 14 DERSİN 4 TANE OLAN SINAVLARINI ZOR YETİŞTİRİYORUZ...
 
GERİSİNİ SİZLER DÜŞÜNÜN...
 
SAYGILAR HERKESE ....
IP
gizlitarih
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 05Ocak2011
Gönderilenler: 0

Alıntı gizlitarih Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 04Nisan2011 Saat 11:13
Arapça iyi geçti. Ama Hadis gerçekten ağırdı. birde arkadaşlar bişey sormak istiyorum, sınav 9:00 başladığı halde saat 9:30 da sınıfın yarısı boşalmaya başlıyor. acaba sorular çokmu kolay geliyor yoksa çok zor olduğu için mi bırakıp gidiyorlar? cevanını bilen varsa lütfen yazsın.
IP
ibrahimoruc
Faal Üye
Faal Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 26Ocak2009
Gönderilenler: 2487

Alıntı ibrahimoruc Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 04Nisan2011 Saat 11:16
Orjinalini yazan: gizlitarih

Arapça iyi geçti. Ama Hadis gerçekten ağırdı. birde arkadaşlar bişey sormak istiyorum, sınav 9:00 başladığı halde saat 9:30 da sınıfın yarısı boşalmaya başlıyor. acaba sorular çokmu kolay geliyor yoksa çok zor olduğu için mi bırakıp gidiyorlar? cevanını bilen varsa lütfen yazsın.
 
 
B şıkkı :)
Her zaman her yerde gerçek ol gerçek
Gerçek değil isen ellerini çek
Kuran-ı kerim bir bahçedir bismillah çiçek
Bize bu bahçenin kokusu lazım
IP
gizlitarih
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 05Ocak2011
Gönderilenler: 0

Alıntı gizlitarih Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 04Nisan2011 Saat 15:02
:) sınavın yarısında bütün okul kahkaha sesleriyle boşalıyor. eğer sınavları kötü geçmiş olsa herhalde sessizce dağılırlardı diye düşünüyorum. sınavda konuşma yasağı olmamış olsa gerçekten çıkanlara bu soruyu sormak isterdim... o yüzden bu sitede sınavdan erken çıkan arkadaşlar varsa onlara sesleniyorum neden???
IP
ibrahimoruc
Faal Üye
Faal Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 26Ocak2009
Gönderilenler: 2487

Alıntı ibrahimoruc Cevapla bullet Gönderim Zamanı: 04Nisan2011 Saat 15:04
Orjinalini yazan: gizlitarih

:) sınavın yarısında bütün okul kahkaha sesleriyle boşalıyor. eğer sınavları kötü geçmiş olsa herhalde sessizce dağılırlardı diye düşünüyorum. sınavda konuşma yasağı olmamış olsa gerçekten çıkanlara bu soruyu sormak isterdim... o yüzden bu sitede sınavdan erken çıkan arkadaşlar varsa onlara sesleniyorum neden???
 
 
İnsan sadece sevindiğinde mi güler...Gülmek tabiî olarak gülmeye munhasırdır ama bazen tersden de okumak lazımdır :)
Her zaman her yerde gerçek ol gerçek
Gerçek değil isen ellerini çek
Kuran-ı kerim bir bahçedir bismillah çiçek
Bize bu bahçenin kokusu lazım
IP

Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Konuyu Yazdır Konuyu Yazdır

Forum Atla
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme
Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma
Kapalı Forumda Cevapları Silme
Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme
Kapalı Forumda Anket Açma
Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums version 8.03
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide

Bu Sayfa 0,125 Saniyede Yüklendi.



rüyada ağlamak | siyah peynir | rüyada köpek görmek | rüyada altın görmek | rüyada para görmek | rüyada bebek emzirmek | rüyada gelinlik giymek | rüyada eski sevgiliyi görmek | rüyada silah görmek | rüyada örümcek görmek | rüyada kavga etmek | rüyada aslan görmek | rüyada papağan görmek | rüyada timsah görmek | rüyada domuz görmek | rüyada hırsız görmek | rüyada burun kanaması | rüyada bal görmek | rüyada örümcek görmek | dask sigortası