Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

gramer

Nereden Yazdırıldığı: Onlinearabic.net
Kategori: AÖF İLAHİYAT ÖNLİSANS - ilahiyat forum
Forum Adı: Dersler-Sorular
Forum Tanımlaması: Arapça önlisans derslerinizle ilgili kafanıza takılanlar, sorular..
URL: http://www.onlinearabic.net/forum/forum_posts.asp?TID=10531
Tarih: 10Aralık2019 Saat 15:41
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 8.03 - http://www.webwizforums.com


Konu: gramer
Mesajı Yazan: nurlum
Konu: gramer
Mesaj Tarihi: 29Aralık2010 Saat 15:44
arapça dilbilgisi hepsini böyle tablolayarak anlaşılır şekilde anlatan ve kuralların adları her neyse onları da yazan çok güzel bir kitap istiyorum bilen var mı? Yalnız çok kalın kafa karıştırıcı olmasın..



Cevaplar:
Mesajı Yazan: misbah
Mesaj Tarihi: 30Aralık2010 Saat 10:34
kardeşim istediginiz kitap turkçe mi arapça mı


Mesajı Yazan: nurlum
Mesaj Tarihi: 30Aralık2010 Saat 14:38
arapça mı yok o kadar değil, hiç arapça bilgim yok diyebilirim.


Mesajı Yazan: misbah
Mesaj Tarihi: 31Aralık2010 Saat 09:42

arabca ise yardımcı olabilirdim ama türkçe istiyorsunuz bulursanız bana da haber verin tşk ettim



Mesajı Yazan: nurlum
Mesaj Tarihi: 31Aralık2010 Saat 12:51
eğer arapça anlıyorsanız türkçe yazılmış dilbilgisine ihtiyacınız yoktur heralde
beni yanlış mı anladınız acaba arapça gramerden bahseden türkçe bir kitap arıyorum. Arapça ya da türkçe gramerden bahseden arapça bir kitap değil.


Mesajı Yazan: misbah
Mesaj Tarihi: 31Aralık2010 Saat 13:50
tmm kardeşim kızmayn sordum bir kitap buldum cok karmaşık olmasın demişsiniz çok ayrıntıyada ihtiyaç yoksa yeni başlayanlar için ravza dan çıkan oktay yılmaz ın dilbilgisi kitabı aradıgınıza bir örnek


Mesajı Yazan: nurlum
Mesaj Tarihi: 31Aralık2010 Saat 16:00
est. ne kızması
sadece arapça anlatılan dilbilgisini bilip türkçeyi bilmemek garip geldi ilk ana dil olsa neyse de yanlış anlaşılma var dedim heralde
kusura bakmayın ne haddime kızmak, teşekkür ederim kitap için en yakın zamanda inceleyeceğim.


Mesajı Yazan: misbah
Mesaj Tarihi: 31Aralık2010 Saat 16:35
anladım ama illaki turkce kitapdan baslamak gerekmiyo ki ben elhamdulillah arapca biliyorum ama hic turkce kitap dan arabca bisey okumadım arabcadan basladım yani


Mesajı Yazan: nurlum
Mesaj Tarihi: 31Aralık2010 Saat 19:27
o zaman çok iyi bir eğitiminiz var maş. ne diyeyim inşalllah ben de öyle anlayabilirim
biz bu yaştan sonra öğrenmeye çalışınca böyle şaşırıyoruz işte.


Mesajı Yazan: misbah
Mesaj Tarihi: 31Aralık2010 Saat 22:43

allah ilmiyle amil olanlardan etsin

bize faydalı şeyleri ögretsin ögrendiklerimizi faydalı kılsın ve ilmimizi artırsın inş
 
bu yaştan sonra derken cokmu yaşlısınız ki


Mesajı Yazan: nurlum
Mesaj Tarihi: 01Ocak2011 Saat 07:10
Amin inşallah
evet bi şeyleri öğrenme yaşım geçti :(
Belki imamhatip okuyabilseydim iyi olurdu fakat şimdi aöfde ilk defa görüyorum ve gramer ağırlıklı. Kelime bilgisi daha önemli inşallah yazın vaktim olursa sözlükle geçircem.
 



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums version 8.03 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide - http://www.webwizguide.info